Aquest mes s’ha finalitzat la campanya comercial i turística de Ribes de Freser, la qual s’havia iniciat a finals de la tardor passada.
Aquesta ha consistit en la reedició de la guia comercial – què fer a Ribes? adaptant-la en el nou disseny corporatiu de la marca turística Vall de Ribes i se n’han fet 10.000 impressions contemplant tiratges per 4 idiomes.
Part d’aquests fulletons s’entregaran en uns displays personalitzats pels negocis locals a fi de donar visibilitat del nou material promocional que es vol anar editant a partir d’ara, tot seguint l’estratègia comunicativa de turisme.
Paral·lelament, s’han actualitzat els tres plafons comercials i turístics municipals que es troben a la via pública, concretament, a l’aparcament de l’estació Ribes Vila i de l’oficina de turisme, i en el Pg. Guimerà.
I finalment, es va realitzar una campanya de publicitat a la ràdio Cadena SER (amb 80 falques a la Cadena Dial, 40 principals i M80 dirigides a la Catalunya Central) per tal de donar a conèixer el comerç local de Ribes i que es va allargar fins a les festes de Nadal.
Aquestes accions es varen dur a terme bona part mitjançant una subvenció de la Diputació de Girona de 4.000€, l’Ajuntament de Ribes de Freser i la col·laboració de la Unió Botiguers Ribes.