L’AJUNTAMENT DE RIBES DE FRESER IMPLANTA UN NOU SERVEI DE COMUNICACIÓ D’INCIDÈNCIES MITJANÇANT UNA APP MÒBIL
Durant el primer trimestre de l’any, l’Ajuntament de Ribes de Freser s’uneix als més de 400 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línia Verda. A través d’aquest canal de comunicació directe, els veïns poden posar en coneixement del Consistori aquells desperfectes que detectin en la seva localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament pretén conèixer les necessitats del municipi i així, poder donar solució a les qüestions comunicades.
Per a poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línia Verda. Per a això, l’usuari accedeix a Google Play o APP STORE en funció de la tecnologia emprada en el seu Telèfon intel·ligent (Android/iOS). Una vegada localitzada, es du a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.
Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini http://www.liniaverdaribesdefreser.cat.
Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic en el número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores (cost de la trucada 0,07 €/min).