Personalitzar les preferències de consentiment

Utilitzem cookies per ajudar-te a navegar de manera eficient i realitzar determinades funcions. A continuació, trobaràs informació detallada sobre totes les cookies segons cada categoria de consentiment.

Les cookies que es classifiquen com a "Necessàries" s'emmagatzemen al teu navegador, ja que són essencials per habilitar les funcionalitats bàsiques del lloc.... 

Sempre actiu

Les cookies necessàries són crucials per a les funcions bàsiques del lloc web i el lloc web no funcionarà de la manera prevista sense elles. Aquestes cookies no emmagatzemen cap dada d’identificació personal.

No hi ha cookies per mostrar

Les cookies funcionals ajuden a realitzar determinades funcionalitats com compartir el contingut del lloc web a les plataformes de xarxes socials, recopilar comentaris i altres funcions de tercers.

No hi ha cookies per mostrar

Les cookies analítiques s’utilitzen per entendre com interactuen els visitants amb el lloc web. Aquestes cookies ajuden a proporcionar informació sobre mètriques, el nombre de visitants, el percentatge de rebots, la font de trànsit, etc.

No hi ha cookies per mostrar

Les galetes de rendiment s’utilitzen per comprendre i analitzar els índexs de rendiment clau del lloc web que ajuden a oferir una millor experiència d’usuari als visitants.

No hi ha cookies per mostrar

Les galetes publicitàries s’utilitzen per oferir als visitants anuncis personalitzats en funció de les pàgines que van visitar abans i analitzar l’eficàcia de la campanya publicitària.

No hi ha cookies per mostrar

Nova estratègia de comunicació a la Vall de Ribes

Aqlogotip_ValldeRibes_RGBuest dimarts es va presentar la nova estratègia de comunicació de la Vall de Ribes a l’Ajuntament de Toses amb totes les alcaldesses i alcaldes respectius. L’objectiu d’aquest nou projecte consisteix en la revitalització de la imatge turística de la Vall de Ribes per fer-la més atractiva i realitzar així, un nou enfoc de màrqueting turístic per què la destinació sigui més competitiva.

L’estiu del 2017, davant la necessitat d’unificar tot el material promocional i potenciar la imatge de la Vall de Ribes a l’oficina de turisme es va dur a terme diferents jornades de treball a través d’una empresa externa, entre el sector públic i privat per tal de definir l’ADN de la Vall de Ribes identificant-ne els elements propis i diferenciadors del territori.

Després d’aquest workshop, es van concretar els paràmetres per crear el nou logotip i conseqüentment, la nova imatge corporativa tenint en compte els visitants a la Vall de Ribes i la diversitat de recursos i productes turístics actuals.

Així doncs, a partir d’ara tota la promoció turística de la Vall de Ribes s’aplicarà el mateix manual d’estil sota els conceptes de tranquil·litat, relax i gaudi de l’entorn natural tant en les accions publicitàries, com visualment a l’oficina de turisme a través dels materials promocionals i de les xarxes socials i web.

Les primeres actuacions que s’han realitzat ha estat l’aplicació de la imatge corporativa a les xarxes socials de turisme de la Vall de Ribes (facebook, twitter, instagram i canal you tube); les següents serà la reestructuració i millora de la home de la web www.vallderibes.cat sota aquest nou disseny i estratègia comunicativa, i a l’estiu es preveu ja introduir la nova imatge de marca a l’oficina de turisme.

Paral·lelament, a tot aquest procés s’han realitzat uns vídeos promocionals de cadascun dels pobles de la Vall i una campanya al facebook mitjançant sis sortejos setmanals amb premis diversos del sector privat on es pretén potenciar el territori gràcies a les experiències proposades.

Val a dir, que amb aquestes accions més les tres realitzades entre l’any passat i aquest com, la via ferrada, els miradors paisatgístics i les 15 rutes senderistes gràcies el Pla de Foment i FEDER, la Vall de Ribes amplia la seva oferta turística relacionada amb la natura.